Gebruikersbeheer

Beheer uw gebruikers onder de tab ‘Users’ in de sectie ‘Setup’.

Om gebruikers toe te voegen, klik ‘Manage users’ > ga naar de sectie ‘User management’ > klik ‘Create’ > vul de velden van de setup in:

  • Vul een gebruikersnaam in
  • Kies een rol (zie hieronder)
  • Vink de vakjes aan van de evenement(en) waartoe de gebruiker toegang heeft
  • Klik ‘Activate’ en kies een paswoord
  • Klik ‘Save’

Explanation user management

EVENTsight heeft 4 verschillende soorten gebruikers:

  • Backoffice user
  • Registration user
  • Kiosk user
  • Lead manager

Explanation user management

Backoffice user: heeft toegang tot alle functies van de backoffice om het evenement te beheren.

Registration user: heeft toegang tot de frontend en kan inloggen via https://app.eventsight.eu om alle opties van EVENTsight te kunnen gebruiken in registratiemodus of via https://scanner.eventsight.eu  om te scannen met een fast scanner of een digitale handscanner.

Lead manager user: de lead manager  kan alleen inloggen via https://lead.eventsight.eu  en heeft geen directe toegang tot het EVENTsight platform.

Kiosk mode: kiosk mode lijkt heel erg op de registration user, met enkele kleine verschillen in gedrag, zoals bijvoorbeeld de mogelijkheid om de ‘self check-in’ in te schakelen.

Voor lead managers, registration users en kiosk users kan u evenementen toewijzen waartoe ze toegang hebben. Andere evenementen zullen bij hen niet weergegeven worden en zijn niet toegankelijk.

Add A Knowledge Base Question !

+ = Verify Human or Spambot ?

0 288
Mick Heylen